Sunday, October 27, 2013

*deep

Hai. Assalamualaikum.

Sebelum ini aku cemburu, aku gelisah, aku kerap mempersoalkan dan aku kerap berimaginasi tentang keadaan diri aku sekarang, berkenaan status aku sekarang.
But harini, aku sedar dan aku bersyukur akan status aku sekarang, sebab? Ternyata ada satu perkara yang tak pernah aku sedar dari dulu iaitu, Allah masih sayangkan aku. Allah masih mahu bagi au peluang untuk sedar. Alhamdulillah.
Sebelum ini aku berfikir tentang satu ikat janji dengan mak aku, "maa..kalo kakak tak jumpa pakwe lagi dalam tempoh dua tahun ni...jadi maa lah carikan jodoh untuk org ye..."  But know, i think i wanna let go soal jodoh atau pencarian suami kepada ibubapa aku sendiri. :) InshaAllah. Aku akan cuba. Aku akan kotakan kata-kataku ini.
Aku ingin menikmati dan merasai sendiri tentang keindahan dan kemanisan bercinta selepas kahwin.
 InshaAllah. Ya Allah, peluklah hatiku, bersihkan jiwaku agar sentiasa meletakkan Kau sebagai cinta pertama dihatiku.


No comments: